sâmbătă, iulie 17, 2010

mă dezbrac de tine astăzi,
privind cum îţi scapă gândurile printre degete, Trup neputincios,
şi rămân un Suflet gol.

va fi o noapte mută,
închide ochii, plângi şi ascultă;

când îţi alergam cântând prin vise,
palmele-ţi visau obraji fini de porţelan,
obrajii zâmbete calde
şi zâmbetele-ţi visau vise.

dar azi,
când ţi-ai pierdut voinţa,
zâmbetu-ţi visează gânduri
iar gândurile nu visează
căci în fiecare vis, spun ele,
se-ascunde rânjind un altul.

acum mă zbat în visele ce ne despart
şi când ajung la ţărmul Gândului, mă sperii;
''ce ocean de dragoste, ce ocean de ură'',
şi nu-nţeleg, chiar dacă prin vene-mi umblă şi mie

Rechini şi Taifunuri.

8 comentarii:

Diana spunea...

mi-a plăcut curgerea senzaţiilor şi dezbrăcatul de la început.
bravo!
dia.

Maria spunea...

interesant. un fluviu de idei.

m.f.

alii.i spunea...

mulţumesc :)

Mihai Paun spunea...

Salut,
Vreau sa iti propun un link exchange cu blogul nou
Daca vrei poti adauga link-ul http://mihaipaun.ro/blog cu titlul Mihai Paun - Scrierile mele
Apoi te rog sa imi lasi un mesaj pe http://www.mihaipaun.ro/blog/link-exchange/ cu link-ul tau si numele pe care vrei sa il pun la mine in blogroll
Imi cer scuze de deranj si astept un semn de la tine
Mihai

alii.i spunea...

mnope, scuze, nu mă interesează :)

metafizicx spunea...

lololooooveeeelyyy

alii.i spunea...

bubu iar ai ieşit la agăţat pe blogul meu? da-i frumos aşe? :))

vrăji spunea...

mega playlist :D