luni, aprilie 12, 2010

nenumăratestele

Vom desena clipiri adânci în ochii voştri de-un pustiu prea grav
Le vom cânta apoi sclipirile, acompaniaţi de-un sunet cald şi suav;
Vom colora, râzând, calde primăveri în inimile voastre reci
Şi vom trăi jocul plăcerii cu rugătoarele priviri de 'nuvreausămaipleci';
Vom dori şoptit dorinţe, alungându-vă-ntristarea
Ne-om împrieteni cu luna, chemând-vă cântând visarea;
Vom bea şi suflete până în zori, cu-nghiţituri repezi din căni albastre
Şi-apoi, când să plecăm, ne vom propti iubirile de mâine-n gândurile voastre

Căci noi, o ceată de amanţi târzii, a căror umbre zugrăvesc plăcere
Vă vom lăsa ca rămasbun, imagini ce sărută în tăcere,

Pictându-vă, din când în când, cerul cu nenumăratestele.

11 comentarii:

Anonim spunea...

Ti-am scris ceva..
http://impulsul.blogspot.com/2010/04/catre-o-oarecareea-indicator.html

metafizicx spunea...

uauauauaaaa

alii.i spunea...

uauauauaaa, într-adevăr!

SM.Art spunea...

cat imi plaaace:x

cani albastre 8-> si nenumaratestele:x

geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
:D

alii.i spunea...

mulţumesc drăguţă, mă bucur că îţi place :*

c.uana spunea...

vreau sa vi in brasov si `nuvreausămaipleci`


+ "zbiara ca o fiara beibii"
mi-a amintit de asta acel "haide, zbiara putin"

alii.i spunea...

vin pisico, încă puţiiin şi vin!!! de plecat voi mai pleca însă, dar dacă mă rogi frumos poate stau mai mult decât deobicei ;x

metafizicx spunea...

stii maneaua aia cu cine bate la fereastra mea oauaaa e gagica cu politia oauaaaa


??

ali spunea...

da drăguţă, nu ştii că am fost manelistă într'o altă viaţă?! :))

metafizicx spunea...

asa asa

Manuela spunea...

Scrii frumos dar foarte trist imi place oricum.