sâmbătă, februarie 06, 2010

Camera se luminează de torţa vie, care eşti tu.
În urma ta rămân paşi de dans arzând iar îmbrăţişarea ce creşte'n dulapul tău e de'o căldură pătrunzătoare.
Apartamentul tău întreg pare a adăposti o stea, atunci când eu sunt tu.

Noaptea a luat cu ea focul.
Primele raze ale soarelui vibrează în cer ca nişte corzi de mandolină, dar soarele nu este galben, nici măcar portocaliu.
Soarele e cum vrei tu.
Pe geam, respiraţia'ţi adormită acoperă cu roua ei caldă imaginea tristă a dimineţii.
Când eu sunt tu, tu ai soarele de partea ta şi câte zile vrei tu să ai.
Ai lacrimi în mâna stângă, un buchet de flori de cactus în cea dreaptă şi zâmbete de'un roşu perfect aruncate'ntâmplător în colţul gurii.
Ai un ocean de fericire ascuns în buzunarul drept, partitura nopţii ce'a trecut şi rima celor ce vor urma în cel stâng.
Ai atingerea zilelor de mâine adânc în ochii tăi ca marea şi nebunia'ntipărită pe zâmbetul de'o fericire molipsitoare.
Porţi tatuat pe frunte primul sărut, dansezi cu timpul până noaptea târziu şi pictezi vise în palmele mele, atunci când eu sunt tu.

Dar spune'mi, când eu sunt eu, tu cine eşti?

12 comentarii:

metafizicx spunea...

foarte fain. ti-am zis.
ai reusit si mie sa imi provoci orgasm subtilo-cerebral:))

bravo.
luni la scoala o sa primesti ceva bun
:>

alii.i spunea...

să nu uiţi! :>

SM.Art spunea...

Cand tu esti tu:D el ar trebui sa fie tot ceea ce esti tu cand esti el ..nu? :]

suuper:x

Lexi spunea...

My pleasure!;)

Zor de Zi spunea...

the pleasure is mine.

mă intrigă minciunica ta "sunt superficială" ;))

de scris,scrii...:-?hm,să nu îm idau păreri academice...scrii pe gustul meu cel puţin :P


numai gânduri zoratice:*

Zor de Zi spunea...

ţi-am citit blogul şi nu cred,chiar nu cred că eşti superficială.

eşti mai degrabă un om care simte..simte mult şi adânc.

:)

un om care se exprimă cum o faci tu nu poate fi superficial.


:*

alii.i spunea...

îţi mulţumesc pentru complimente. dacă totuşi sunt sau nu superficială, rămâne de văzut :*

metafizicx spunea...

e un om care are parul rosu iti zic eu ba:)

alii.i spunea...

şi încă ce roşu frumos :>
:))

metafizicx spunea...

auauuu

Anonim spunea...

îmi place mult.

mult de tot..:x

Anonim spunea...

cand tu esti..tu
eu nu stiu cine
sunt.
:)